söndag 2 juni 2013

Intensiv vecka!

Hejhopp! Denna veckan har vart intensiv men ändå gått superfort! Sitter just nu och putsar lite på mina ridstövlar inför imorgon på dressyrtävlingen på skolan, är inte taggad alls..

Idag fick jag iaf gjort en del, jag fick putsat tränset, sadeln, ridstövlarna och jag gjorde hjälmen lite glansig. Jag var även funktionär idag på ridskolecupen på gräsbanan. Känns skrämmande att jag ska hoppa där på tisdag efter dagens rabalder... Sandra var med med skolhästen Conquest, Rebecka med skolhästen Kalina, Josefin med skolhästen Rambler och Nelly med sin häst Grapido.




Efter det så red jag Fansipan, de gick väl sådär, det känns som att han är lite konstig just nu, han kanske bara är sugen på sommarlov som alla andra nu, vem vet! ^^ ;)
Efter det så duschade jag fansipan inför dressyrtävlingen imorgon, så nu är han ren och fin! :D










Nu i veckan släppte vi Stampe, Fansipan och Johnny i en hage som ha supermycke gräs, de tyckte dem nog var gott, Fansipan har ätit hösilaget dåligt nu i en hel vecka så det är bra om han får i sig gräs! :) Jag tycker att i princip så är de flesta hagarna väldigt fina och gräsfyllda nu!







Igår var jag på gekås och köpte ett schabrak, hästgodis, en eyeliner, pälsglans, hudlotion, heat lotion och lite annat! Blev inte så mke menmen.. :)

Hoppas ni har det bra! Kram Sanna :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Zebra Print Pointer 2