tisdag 4 juni 2013

TÄVLING!

Igår och idag har det vart fullt upp med tävlingar för oss SRG elever. Dressyr på måndagen och hoppning idag!

Jag red LC:1 igår och det gick helt okej, känslan var relativt bra men resultatet var uselt och slutade på 62.22%.
















Han blev lite FÖR pigg så jag blev lite för hård i handen vilket resulterade i en liten dragkamp.. menmen!
Vissa stunder såg det ut såhär.. HAHA















Idag hade vi hopptävling som gick så dåligt som det bara kunde, jag är stolt över mig själv att jag ens kom runt hela banan med tanke på hur rädd jag är. Jag hoppade 60 cm så det var ju inte så högt men har inte tävlat hoppning på länge så det fick duga! Han vägrade på det första hindret två gånger och sedan fick jag ett eller två nedslag så jag slutade på 37 stilpoäng, DET SÖG!

























Han brukar inte lyfta på hovarna så mycket i hoppningen men helt plötsligt så hoppade han som fa-an (för att vara fansipan), så jag hängde inte alltid med hehe ;)
















NÄSTA ÅR SKA JAG FANIMEJ HA REVANCH!! ;)

Detta var antagligen det sista ridpasset för iår och jag ser fram emot nästa år! Då börjar ju de nya ettorna också! ;)

Kram Sanna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Zebra Print Pointer 2