tisdag 4 juni 2013

AJ!

Igår på framridningen så krånglade höften och ryggen igen vilket slutade med att jag fick vara hemma idag. Klassen skulle till någon hingstgård och sedan till något som liknar fångarna på fortet i halmstad, ingen aning va de va, hade fått lite dålig info om det tycker jag för jag fick veta de igår precis innan vi sluta men jaja! :)

Passar väl på att fixa med lite bilder från hopptävlingen igår och att göra klart ALLA läxor och inlämningar jag har! :) Ikväll ska jag hem till Linnea och grilla, gottgott, får väl se om man tar en sväng runt stan ikväll också! :)



Det känns helt overkligt att Fansipan ska åka hem snart, INTE KUL! Kommer sakna han något galet mycket!

Fina häst <3






 



Imorgon och på fredag så är vi dessutom lediga, woopwoop! :D

Kram Sannis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Zebra Print Pointer 2