måndag 27 maj 2013

Rolig dag!

Hej alla!

Igår drog jag till stallet vid halv 12 för att rida Fansipan och fixa lite med hans utrustning.

Såg bara ett busfrö bakom träden som bockade runt och busade och insåg då att det var den knasen som jag skulle sitta på..


När vi väl va inne så insåg  jag att jag hade fått mycket tid över så jag ställde mig och knoppade honom (bra att träna på inför hästskötarexamen..)

Har inte knoppat honom innan men han blev faktiskt väldigt söt! :) Dock är jag inte så bra på att knoppa...



























Sedan red jag ut med Olivia som red sin häst Amika, och Alexandra gick med med skolhästen Udonja, de blev en mysig tur :))

Igår var han även superduperfin! :)








Idag hoppade vi även och det gick väl som det gick.. menmen ;)

Hoppas ni har de bra, kram! :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Zebra Print Pointer 2