lördag 25 maj 2013

TOTAL OMSTART!

Hejhopp, har inte kunnat logga in för jag glömde vad jag hade valt för lösen men nuså! Tänkte att jag skulle ta och blogga lite framöver (är ingen superbloggare) men tänkte ändå att jag skulle blogga mer än jag gjort, hehe.

Jag går som sagt på Sveriges Ridgymnasium och har gjort denna bloggen för er är sugna på att börja här/redan sökt in eller som bara vill veta hur det är att gå på ett ridgymnasium.

Sommarlovet närmar sig och efter det börjar jag mitt 2:a år och det ska bli otroligt kul att se alla nya ettor!
Har ni frågor så är det bara att fråga på, jag ska vara så ärlig som möjligt mot er! :)

Här är jag:


Jag rider skolhäst och har gjort det sedan jag började, jag kommer även antagligen att rida skolhäst under resten av riden på ridgymnasiet.
Detta är min skolhäst:
Fansipan MW
Valack född 05
Efter Feno-me MW
Undan Dino B




Bilderna ovan är från i vintras (förutom första som e från för några veckor sedan).
I dressyren har vi tagit ett otroligt stort steg ihop och just nu flyter allt på helt awesome!


Jag har gått från att vara hopprädd till att kunna hoppa vad som helst på honom. Dock har han lite bus lite när som som ligger och väntar men kul ska det ju vara ;) Guldgossen <3

Ska försöka blogga mer nu de sista veckorna i skolan och sedan över sommarlovet! ;)

Ha de bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Zebra Print Pointer 2