söndag 26 maj 2013

Taco-Kväll!

Hejhopp!

I torsdags hade vi en Taco-kväll (informeringskväll) för de nya ettorna som ska börja, det va bara ett fåtal som inte kom men vi kan väl ha varit runt 20 st + föräldrar. Mysigtmysigt!

Haha kände igen mig så väl på hur jag var på taco-kvällen innan jag skulle börja, jag var blyg och vågade inte prata med någon. Dem måste tyckt att jag och klara va helt knäppa som babblade hela tiden.. ^^

Detta är Klara:





























Hoppas dem inte blev för skrämda...

Iaf, det vi började med på tacokvällen var att jag och klara fick välkomna de elever och föräldrar som kom till Ceder-Lunch. När de gick in fick de ta mat och sedan fylla i de enkäter som skulle fyllas i.

När alla var på plats och hade ätit en stund så fick jag och Klara presentera oss samt rektorn och de två stallcheferna.

Efter det var det en PP-presentation om lite allt möjligt från skolhästarna till boende m.m.

Efter det så skulle jag och Klara hålla en rundvandring, de flesta hade nog vart på klubben flera gånger men ett fåtal hade aldrig varit där.

Vi gick till hoppadocken, terrängbanan, SRG-stallet, KRC-stallet, KRC-hagarna och lite över allt... hoppas att någon fick veta någonting nytt iaf.

Här är en bild från förra årets taco-kväll.


























Vill ni veta någonting mer så är det bara att fråga, KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Zebra Print Pointer 2